poniedziałek, 15 września 2014

Nominacja

Do małego wywiadu zaprosiła mnie +Radosna Oli  z bloga http://black-canary-arrow.blogspot.com/ .
Dziękuję ci za tę odrobinę rozrywki :D

1. Twoje motto?
Muzyka dobra na wszystko.
2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Miałam wakacje, zaczytywałam się w angielskich fanficach Olicity i oglądałam cracki, by zabić pustkę spowodowaną przerwą między seriami serialu. Jako że jeszcze wtedy nie mogłam znaleźć stron poświęconych Arrow w języku polskim, postanowiłam zacząć tłumaczyć fanfic, który ostatnio czytałam. Wtedy głównie za zaletę brałam możliwość ćwiczenia języka, nie planowałam tego, że ktoś kiedyś odnajdzie mojego bloga i zacznę pisać nie tylko dla siebie :)
3. Co jest według ciebie lepsze - książka czy film?
Myślę, że książka. Czytając widzę wszystko przed oczami tak jak sobie wymarzę. Pozwalają poznać myśli i psychikę bohaterów. Kocham usiąść z dobrą książką i czytać ją cały dzień, póki nie przewrócę ostatniej kartki, marząc jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Jednak powodów by oglądać filmy jest równie mnóstwo - gra aktorów, akcja, efekty specjalne (te dobre) i genialne soundtracki. Także wszystko zależy od tego, co ma być istotą przekazu.
4. DC czy Marvel?
Nieeee!!! Nie każ mi wybierać! Ubóstwiam wszystkich superbohaterów, nieważne jakiego studia! (Tak, widziałam chyba wszystkie możliwe sci-fi/hero filmy :D )
5. Ulubiona książka?
Przeczytałam ich o wiele setek za dużo, by jakąś postawić na piedestale. Każda wyróżniała się pod jakimś względem. Chyba jednak wyróżnię serię CHERUB, bo zainteresowała nawet moją siostrę, a ona z ledwością czyta lektury, nie mówiąc o czymś dodatkowym.
6. Jakbyś miała ocenić swój blog w skali od 1 do 10 jaką dałabyś sobie notę?
6? Może za wysoko, ale co tam :p Wiem, że dla pełnego profesjonalizmu powinnam lepiej ogarnąć szablon, chciałabym też mieć galerię z najlepszymi memami, gifami itp. Ale po prostu nie mam do tego ręki, więc zostawiam jak jest - czysto i konkretnie. Chętnie dodawałabym też częściej posty ale niestety - szkoła do późna i nauka nie pozwala.
7. Co cię zainspirowało do napisania bloga?
Oczywiście serial Arrow i najlepsza para na świecie Olicity <3 (w skrócie #przystojny #Oliver #urocza #Felicity)
8. Jaka piosenka choć w małym stopniu określa ciebie?
Humorystycznie powiem, że: Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero ^-^
"Late at night I toss and I turn
And I dream of what i need
I need a hero
I'm holding out for a hero
Till the end of the night"
9. Co cenisz najbardziej w życiu?
Rodzinę, przyjaciółki, miłość, wierność i spokój.
10.Chciałabyś napisać książkę?
Pewnie! Mam nawet kilkanaście pomysłów. Szkoda tylko, że nie potrafię przelać ich na papier (to samo, gdy mam w głowie piękny obraz, a jak wezmę się za pędzel to wychodzi co wychodzi xd).
11. Ile masz blogów?
Aktualnie prowadzę ten jeden.
Jakiś czas przed tem pisałam własne opowiadanie (moja perełka :3) tu: http://akademiamuzyczna.bloog.pl/?smoybbtticaid=61373b
Oprócz tego miałam jeszcze ze dwa, z których po pierwszym poście zrezygnowałam i usunęłam :)

Myślę, że wyczerpująco odpowiedziałam na pytania i nikogo nie zanudziłam na śmierć.
Przepraszam, że nie kontynuuję łańcuszka i nie nominuję nikogo dalej, ale wszystkie aktualnie czytane przeze mnie blogi były już nominowane. Pozwolę sobie je wymienić w podziękowaniu za wspieranie mnie :)
http://smoakandqueen.blogspot.com/ (dziękuję w szczególności za dodanie w zakładkę czytam ^-^)
http://crossover-arrow.blogspot.com/
http://black-canary-arrow.blogspot.com/ .

I w końcu długo przeciągany
THE END

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi super - zawsze to można kogoś poznać bardziej :)
    P.S. ja też dodałam Cię do ulubionych, za Olicity <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie ma za co! Zapraszam na kolejny rozdział.
    http://smoakandqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń