sobota, 2 stycznia 2016

I'll remember


Źródło: https://www.wattpad.com/98394980-i%27ll-remember-olicity-au-teaser-d

- To zamierzasz mnie złapać czy co? - Powiedziała patrząc na mnie swoimi błękitnymi oczami. Na jej twarzy malował się szeroki uśmiech. Boże, jaka ona jest piękna. Szliśmy po plaży. Ona szła tyłem, twarzą do mnie.
- Nie zamierzam - powiedziałem i krótko się zaśmiałem.
- Czyżby? - odpowiedziała z uśmieszkiem błąkajacym się na ustach.
- Naprawdę - zapewniłem, znowu się śmiejąc.
- Cóż, skoro tak... - ruszyła ku wodzie, wciąż patrząc na mnie ze swoim szalonym uśmiechem. Po chwili zaczęła odpinać guziki swojej bluzki.
- Co ty wyprawiasz? - Spytałem zaskoczony, ale nie mogłem powstrzymać krótkich wybuchów radości.
- Co? Idę popływać - Powiedziała, po czym zdjęła bluzkę i rzuciła ja na piasek. Na końcu pozbyła się spodenek i odrzuciła je koło bluzki, pozostając tylko w seksownym, czerwonym bikini.
- Podoba ci się ten widok - powiedziała z chytrym uśmiechem i lekko zaczerwienionymi policzkami.
- Jesteś szalona - pokręciłem głową. - Jest już po północy, wróćmy do naszego pokoju, wypijmy po kieliszku szampana i zobaczmy, jak się ta noc rozwinie...
- Umm, to brzmi bardzo kusząco, ale naprawdę chcę popływać - powiedziała zanurzając się w wodzie po pas. - No chodź, Oliver.

- Panie Queen. Panie Queen? - wołał czyjś głos, wyrywając mnie ze słodkich wspomnień. Otworzyłem oczy i zobaczyłem patrzącą na mnie z zaniepokojeniem stewardessę. - Panie Queen, wylądowaliśmy w Starling City - poinformowała.
Wyszedłem z lotniska i zauważyłem mężczyznę trzymającego tabliczkę z moim imieniem, wywnioskowałem więc, że to szofer wysłany przez moją matkę. Podszedłem do niego i w istocie wiedział, kim jestem, bo od razu otworzył drzwi samochodu.
- Witamy z powrotem, panie Queen - przywitał mnie.
- Dziękuję - odpowiedziałem i wszedłem do auta.

- Więc jak, wchodzisz w końcu? - Zawołała. Dobry Boże, ona wygląda jak bogini, moja bogini. Zdjąłem t-shirt i w spodenkach ruszyłem do niej. Byliśmy tak blisko, więc pochyliłem się by ją pocałować, ale ona tylko chlusnęła mi wodą w twarz i uciekła. Jej chichot rozśmieszył i mnie.
- Och, będziesz tego żałować - powiedziałem, rzucając się za nią w pościg. Jako że byłem szybszy, złapałem ją i poniosłem na ramieniu. Oboje skręcaliśmy się ze śmiechu. Zacząłem kręcić się dookoła.
- O matko, przestań! - Wydusiła, wciąż się chichrając. Postawiłem ją na ziemi. - Kręci mi się w głowie - mruknęła.
Parsknąłem śmiechem. Tak bardzo ją kocham.
- Pocałuj mnie - powiedziała z zaskoczenia, ale nie musiała mi tego drugi raz powtarzać. Chwyciłem jej twarz w swoje dłonie i pochyliłem się. Oboje zamkneliśmy oczy, wyczekując spotkania. Nasze usta zetknęły się i oboje poruszaliśmy się w zsynchronizowanym tańcu. Każdy pocałunek z nią przeżywałem jak swój pierwszy.


➼➼➼
Oto zwiastun nowego opowiadania, propozycja +WK Bloger. Filmik powyżej to jego przegenialny zwiastun, który gorąco polecam zobaczyć. Co o tym myślicie? :)

11 komentarzy :

  1. Taak ! W końcu ! Nie masz pojęcia jak na to czekałam! Muszę się porządnie wygadać, ale najpierw o blogu.

    Całkiem fajny początek. Zobaczymy jak to się rozwinie :D
    Jestem ciekawa dlaczego Oliver wrócił bez Felicity. Oby nic poważnego.
    Mało tekstu więc nie mam bardzo pola do popisu. Mam nadzieję, że drugi rozdział będzie stanowczo dłuższy ;3 A małe pytanko: Czy porzucasz Cupid's Angel ?
    Co do filmiku... Miałam taką fazę, kiedyś, że oglądałam wszystkie filmiki na YT dotyczące Olicity. I ten Fanmade znam na pamięć xD

    Dobrze a teraz do oryginalnego Arrowa.
    Oni nie mają prawa zabijać Felicity ! Jeżeli się okaże w następnym odcinku, że ona umrze, tak na na na na zawsze, to ja autorom taki spam wyśle, że pożałuje iż postanowili skrzywdzić ten piękny związek.
    Muszę też przyznać, ale cicho, fajnie, że Felicity zaatakowali. Niech chociaż raz świat pokręci się koło niej, a nie reszty ekipy.
    Ale wracając. Zaraz po zaręczynach ?!? Serio !?!
    Mam taką cichą nadzieję, że Felicity umrze. Wszyscy będą rozpaczać i bum! Flash cofnie się w czasie i nie dopuści do jej śmierci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej serce przestanie bić, ale liczę na to, że zaraz ją przywrócą do żywych! :D

      A propo opowiadania, to akurat jest z tych krótszych, bardziej rozwinięte jest Cupid's Angel, które oczywiście piszę dalej i już pracuję nad kolejnym rozdziałem ;)
      Cieszę się, że znowu cię tu widzę ^^

      Usuń
  2. Opowiadanie jak zawsze bomba! Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże dzięki ci naprawdę . Tłumacz tak dalej i jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadanie choć krótkie naprawdę fajne.
    Nie jest przesłodzone jak niektóre.
    A co do filmiku ? Już go kiedyś wiedziałam.
    Czekam na coś dłuższego i powodzenia w tłumaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób już znało ten filmik :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten filmik. I tą piosenkę, ustawiłam ją sobie na dzwonku i za każdym razem jak dzwoni telefon mam przed oczami ten filmik, ech wzruszyłam się a opowiadanie cóż mam cichą nadzieje, ze nie skończy się źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki pomyliłam ten filmik z jego drugą częścią. Nie wiem czy widziałaś 2 część, a może to ta sama tylko bardziej rozbudowana, kto wie. W każdym bądź razie z tego drugiego filmiku uwielbiam piosenkę. <3

      Usuń