środa, 6 maja 2015

Nominacja LBA #2.5


Nominowały mnie +Radosna Oli  (po raz drugi ;p) i +Paris Amour.
Jako że kilka pytań się prawie pokrywa z ostatnimi: Nominacja #1 to postanowiłam wybrać tylko nowe :)

Czy masz ulubiony rozdział swojego opowiadania?
Life as we know it 6 bo zawsze się śmieję, jak Moira niczego się nie domyśla a Oliver jest  jednocześnie super protekcyjny wobec Felicity :D
Czy planujesz kolejnego bloga?
Nieee, dobrze mi tutaj w mojej bańce Olicity <3
Kiedyś chciałam kontynuować moje opowiadanie http://akademiamuzyczna.bloog.pl/ i teraz mi szkoda że je przerwałam ;_;
Najbardziej poruszający film jaki widziałaś?
Titanic. Pierwszy raz widziałam jak byłam mała i do dziś mam lekką traumę. I za każdym razem mam nadzieję, że obaj kochankowie przeżyją (a przy okazji reszta niewinnej załogi).

Komedia czy dramat?
Komedia.
Marzysz o wydaniu książki?
MarzyŁAM.
Gdzie chciałabyś polecieć?
Do Londynu albo Nowego Jorku.
Ulubiony serial?
Widziałam już ich za dużo, by wybrać ulubiony. Ostatnio doliczyłam się tylko gdzieś 35.
Masz piosenkę, która poprawia ci humor jeśli jesteś smutna Jeśli tak to jaką ?
W takim przypadku mam listę utworów, która zawiera wszystkie wolne piosenki. Włączam i pod wpływem melodii wyobrażam sobie historie z idealnego życia. Hahaha. Coś mi z dzieciństwa zostało.
Co robisz gdy widzisz jak kogoś bije na ulicy ?
Nigdy nie byłam w takiej sytuacji, więc nie wiem. Ale chyba zostałaby mi tylko opcja telefonu na policję, bo swoją siłą chyba nikogo nie rozdzielę.
Czy jest dla ciebie blog?
Moją prywatną grupą fanów Olicity i motywacją do dalszego tłumaczenia.
Która pora dnia jest dla Ciebie najlepsza,jeśli chodzi o pisanie i myślenie nad opowiadaniem ?
Wieczory. Jestem nocnym stworzeniem.
Co jest dla ciebie gorsze niewiedza czy wiedza ,która boli ?
Jeśli ta wiedza tylko rani, to wolę nie wiedzieć.
Jest coś co zawsze chciałaś zrobić, a nie możesz?
Widzieć bez okularów. To by było coś :p

*AKTUALIZACJA - MAJ 2016*
Tym razem nowe pytania podrzuciła mi również  +Radosna Oli :) Nie nominuję nikogo, bo nie znalazłam nowych blogów o Arrow, jeśli ktoś takie zna to będę wdzięczna za linki :)

Co sądzisz o rozwijaniu zasięgu bloga przez zakładanie do niego strony na facebooku, twittera, instagrama i snapczata?
Jest to ciekawa opcja dla tych, którzy oferują na tych portalach coś więcej, mają na niego pomysł i uzupełniają w ten sposób bloga. Tymczasem jest to zupełny niewypał, jeśli ma służyć tylko do powiadamiania o nowych rozdziałach albo reklamowania się.
Czytasz komiksy? Marvela, DC bądź innych  wydawnictw, nie związanych z tematyką superbohaterską. 
Przeczytałam komiksy na podstawie serialu Arrow. Dzięki mojej przyjaciółce, która jak diler zaopatruje mnie w nowe tomiki, czytam też japońskie mangi, a konkretnie yaoi. Ale o tym cichutko ;)
Jaka książka najmniej przypadła Ci do gustu?
Najbardziej zawiodłam się na książkach Johna Greena, piękne okładki, mnóstwo fanów, a ja zrobiłam podejście już do trzeciej i żadna z nich mnie ani trochę nie wciągnęła. A przerywanie książek w połowie, nawet jeśli książka jest słaba, to u mnie rzadkość.
Słuchasz muzyki w trakcie pisania?
Muzyka trochę mnie rozprasza, bo skłania mnie do refleksji albo śpiewania :p Ale zawsze słucham filmików ASMR na youtube, strasznie jest to przyjemne i relaksujące.
Co ci sprawia najwięcej zabawy w pisaniu bloga?
Gdy muszę coś przetłumaczyć nie dosłownie, na przykład jakieś gry słowne, żarciki albo śmieszne docinki. Rozkminianie nad oddaniem komizmu sytuacji jest takie ekscytujące!
Czy uważasz, że szata graficzna na blogu jest ważna? Wiadomo liczy się bardziej treść?
Oczywiście, że najważniejsza jest treść, ale blog bez odpowiedniej oprawy graficznej w dzisiejszych czasach jest trudny do zniesienia. Sama lubię, gdy strony które odwiedzam są gustowne i estetyczne, funkcjonalne. To jak z piciem herbaty - każdy wybierze ulubiony kubek, a nie brzydką, brudną filiżankę.
Jaką historie ma Twój nick?
To inne formy moich prawdziwych imion :)


Nominowałam:
+Clarissa Regbo  i jej blog http://historiaolicity.blogspot.com/
+Judith0chan z blogu http://duszec.blogspot.com/

Pytania:
1. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
2. Jak często czytasz książki/ebooki?
3. W czym jesteś dobra?
4.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
5.Wypoczynek nad morzem czy w górach?
6.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
7.Co cię inspiruje do pisania?
8.Chciałabyś mieć dom czy mieszkanie?
9.Twój ulubiony cytat?
10.Ulubione kolory?
11.Jaką supermoc chciałabyś posiadać i dlaczego?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz